Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 9 april 2012

Tack

Idag slog det mig hur viktigt det är att vara tacksam. Tacksam för allt i livet. Inte bara det rosenröda, utan oxå för alla utmaningar vi får. Hur ska vi annars lära oss om livet och oss själva?!

Jag tackar varje kväll för det jag har i mitt liv. Det ger mig frid. Jag vill inte ta livet för givet..
Jag har mycket att lära när det gäller att se till mitt bästa och att inte ta åt mig av världens bördor. Men jag lär mer för var dag, och de utmaningar jag får är just för att jag ska lära och förstå vem jag är och vilket värde jag har för denna värld.

Tack för att jag lever, tack för mitt mod att må dåligt, tack för alla människor jag träffat och träffar. Tack för allt ljus och allt mörker!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!