Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 24 mars 2012

Utmaningar



Hon är borta, så underbart skönt att ha kommit över så många begränsningar som jag satt på mig själv. ALLA kan OM dom VILL!

Nu finns den här kvinnan istället. Hon som inte ger upp, hon som har fattat att det är hon som kommer först och att det inte finns någon annan som kan göra hennes liv till det hon vill. Bara hon kan förändra och förbättra sitt liv, sin kropp, sitt sinne och sin själ!


Efter en vecka med mitt burnschema har jag nu gått ner till 70,2. 1,9kg ner. Jag är nöjd. Har skött kosten utomordentligt bra. Är så mycket lättare att äta sunt när jag tränar mycket oxå. Det går liksom hand i hand det där.

Tyvärr har jag fått ont i min vänstra fot, inte lite ont, utan mycket ont. Jag tror på att den är överansträngd av att ha både gått och sprungit som en tok i 1 och en halv vecka. Jag Hoppas att det går över efter helgens vila. Ska inte gå eller springa något innan måndag. Skulle det vara så att det onda håller sig kvar så får jag förlita mig på tung styrketräningen åter igen. Det är kul med styrka så det gör inget, men min tanke är ju att löpa!

Har anmält mig till blodomloppet i år. Denna gång i min egen stad. Vill springa 10km under timmen. Blir ett kul mål att ha. Öva, öva och öva. Mitt flås är inte riktigt här än, men det kommer att komma. Min hjärna måste förstå att jag kan pressa mig själv liiite till när jag springer, det är inte farligt att flåsa lite ibland oxå =). Intervaller är väldigt bra för att få upp just flåset. Jobbigt men så värt att göra för att få fina resultat i slutet.

Ikväll blir det fest. Ska bli så kul att fira in Maddes nya liv. LOVE!!

Puss och ha en underbar vårhelg alla!! Är ju så underbart med solen och värmen nu. Nytt liv, nytt hopp, nya människor och kontakter, nya möjligheter att förändra och förnya, och allt görs i det nya ljuset!

PUSS

4 kommentarer:

  1. Rara. Du va allt bra rund haha... Så blir du aldrig igen. Du blir aldrig nåt av ditt gamla jag igen.. <3
    Ses på tor om inte innan!!

    SvaraRadera
  2. Alltså, du är så rackarns grym och inspirerande. Jag kan riktigt känna din energi och ditt pepp. Trots att jag inte känner dig så är jag väldigt glad åt dina framgångar och vill bara peppa dig mer och följa dig på vägen! Jag har sagt det förr och säger det igen, keep up the good work lady!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!