Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 18 mars 2012

Impad



Den här sötnosen låg och sov på mig i ca 1 timme. Mys är ordet! Var nog precis vad jag behövde efter en jobbhelg med delad tur. Efter detta mys så åkte jag och tränade ryggen och triceps. Jag är impad av min vilja just nu. Trött så att jag nästan somnar stående innan gym, pigg och full med ny energi efteråt. Känns inte som att något kan stoppa mig nu. Morgonpromenix imorrn igen. Sovmorgon får jag ha på lördag!

Puss på er!

Tack finaste och roligaste arbetskamrater som gör att åka till jobbet roligt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!