Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 16 mars 2012

Tro


Utan min tro hade jag aldrig kommit dit jag är idag. Jag tror hellre på det jag kan känna än det jag kan se. Känslan för mig är alltid rätt. Det jag ser behöver inte alltid vara sanning. Det jag ser kan förvridas i mitt huvud av tankar som ej är sanna. När jag känner istället för att se eller ta på, så finns det inget som först kan omförvandla eller döma.

Vad är det jag behöver förstå? Vad är det du behöver förstå? Jag har slutat leta efter sådana svar. Känns det bra så är det bra, känns det dåligt så är det dåligt. Svårare än så behöver det inte vara. Att förstå allt och ifrågasätta allt tar bort lite av magin av att leva, leva ett liv i tillit till att det för dig dit du vill. För livet blir alltid som du tänkt dig! Vare sig du tänkt goda, onda, rädda, vackra, negativa eller positiva tankar så får du det du tänkt dig. Känn vad du vill ha av livet och känn att det redan existerar, så kommer det att bli ditt.

Livet är magiskt, vi är magiska, vad mer behöver vi förstå?

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!