Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 21 mars 2012

Omfamna mörkret




Om jag inte tar tag i mitt mörker så kan jag aldrig omfamna ljuset. Mörkret må skrämma, men det finns där för att vi ska lära.

Det pratas inte ofta om mörker, eller jo nyheter och tidningar spyr ut mörker. Jag menar det mörker som vi människor bär på. Jag tror att alla har en mörk sida. Det handlar om att tygla den och låta den föra dig till ljuset. Inte tvärtom, låta mörkret föra dig bort, bort från ljuset. Låt det istället tagga dig till att följa det ljusa och det positiva.

Finns det gott så finns det ont, finns det ljus så finns det mörker, finns det kärlek så finns det hat. Frågan är vilken sida vi låter vinna.


2 kommentarer:

  1. Mmmm den finns. Jag blev rädd idag. Är rädd nu men jag ber om hjälp..du vet om det och det hjälper att du bara vet. Som jag sa innan idag. Tack för att du vill vakna. Ej längre sova...rädsla,skratt, ilska,frustration,sorg,magi <3 vi möter dom alla. Tack för att du vill/vågar vara vaken.. Puss din anna

    SvaraRadera
  2. Mmmm den finns. Jag blev rädd idag. Är rädd nu men jag ber om hjälp..du vet om det och det hjälper att du bara vet. Som jag sa innan idag. Tack för att du vill vakna. Ej längre sova...rädsla,skratt, ilska,frustration,sorg,magi <3 vi möter dom alla. Tack för att du vill/vågar vara vaken.. Puss din anna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!