Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 16 november 2011

Trötter




Jag har varit trött de senaste tre dagarna. Ikväll orkade jag inte ens träna. Gillar inte när jag får dåligt samvete för det. Jag orkar helt enkelt inte idag och då gör jag inte det. Imorrn ska jag iväg och springa. Så det ska bli skönt. Jag tror det är hormonerna som spökar när jag blir så här. Trött och sugen på allt som går att äta.

Men den inre glädjen finns där. Människor runt omkring mig ger mig så mycket fint. NU är det upp till mig att ta det till mig.

Ledig i fyra dagar nu..så skönt!

Puss på er alla fina!! Glöm inte hur värdefulla ni är!


ps:Jag har kommit på att jag blir röd i ansiktet när jag pratar inför många. Även fast det inte är något stort jag pratar om..vad handlar det om? Tycker det är jobbigt. En osäkerhet? Hummm eller?

Tack för fina ord idag Ari...även om dom var dolda i ett skratt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!