Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 29 november 2011

Min födelsedag






Tokiga, underbara, knasiga familj!


Idag är det min födelsedag! Jag har redan fått så mycket kärlek genom att bli väckt med fin sång och frukost på sängen av min fina familj. Underbara presenter oxå. En jacka som inte är stor som ett hus =), och valfri behandling på Hälsokällan. Så härligt!
TACK min underbara familj!!
( jag bjuder på nyvakna bilder ;) )

Är så tacksam att just jag har fötts. Att jag lever och får njuta av allt som livet erbjuder. Tack mamma och pappa för att ni gjorde det möjligt för mig att födas. Just idag för 29 år sedan kom jag till jorden. Hur mäktigt som helst.

PUSS PUSS

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!