Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 22 april 2009

Träning

NU känns de som om jag kommit igång med träningen IGEN..haha blir många pauser i början..men nu e jag fast.. såå skönt när man känner att man tillåmed längtar till gymmet!! var på cirkelgym på friskis igår..känns i kroppen idag ska jag säga er! Men det är bara skönt.. nu ska mammamagen bort!!! har inte en enda liten muskel i magen just nu känns det som,,men det blir det ändring på snart.. Jag mår så bra av att röra på mig. Är ett måste för mitt välmående..utan träning mår jag riktigt dåligt faktiskt å hanmnar i dåliga mönster igen..så för MIN och barnenes och sambos skull så är det bäst att jag tar mig till gymmet näästan varje kväll! Allt går bara man vill! Finns inga ursäkter.. inte för mig iallafall! Snart ska jag gå ut å gå med min fina vän Madde och hennes Alicia, som även är min guddotter =).. snart ska hon ha en till bebbe.. såå spännande och kul.. då e vi tvåbarnsmor båda två! Nu e de dax att laga lite mat till mig och lilleman..sen hämta Annéa på dagis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!