Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 23 april 2009

träning och storhandling

Nu är jag heeelt slut..å ändå sitter jag här istället för att ligga i sängen =).. tränade med madde å sen åkte vi till coop å handlade upp hela butiken kändes de som =).. men skönt att ha de gjort.. kan man äta sig mätt några veckor till...
Dagen har varit fin..såå skönt att kunna va ute med barnen i fina vädret.. Elias mår bättre..men har en uns av matvägran..är INTE van vid sånt..båda mina barn brukar äta som hästar..men det går säkert över!! skönt att han mår bättre hur som!!
Eva: för att svara på din fråga om avvänjning av välling.... jag bestämde en tid vid kl 6 att då e de ok att få välling om han vaknade..vaknar han innan så ger vi napp tills han somnar.. han vande sig snabbt..kanske höll på i några nätter bara.. sen fatta han att de va lönlöst att skrika efter välling mitt i natten.. annéa ville aldirg ha mat på natten så henne hade vi inte de problemet med.. jag tror att det enda som gäller är att köra stenhårt på att inte ge helt enkelt.. sen kan de bli skrik några nätter..men det är de värt för att få sova gott resten av alla nätter som kommer =).. 5minuters metoden att gå in å ge napp eller gose har hjälpt oss.. för varje gång så blev skriken kortare.. så gjorde vi iallafall =).. hoppas detr eller nåt annat kommer funka för er =)..

Nu är det läggdax!! pusss å godnatt!!

1 kommentar:

  1. Tjingeling
    TACK för tipset, jag sitter här nu & klockan e väl 05.20..Dojjan vaknade 04.30 & ville ha välling men det går jag inte med på...då vill hon ju inte ha frukost sen! Näää nu måste hon sluta med nattmålen...men vilken tid får han sista kvällsvällingen då? Daisy får den vid 18.30 ungefär, beror på när hon vill sova?!
    Sköööönt att lilleman börjar bli bättre nu! KRAMKRAM fråm mig...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!