Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 22 april 2009

kvällarnas kväll

Så där..då var barnen i säng..eller iallfall elias..annéa röjer lite på sitt rum sen släcker hon lampan å lägger sig.. Hon brukar säga att "de e ju inte mörkt ute"..såklart..måste va svårt å somna direkt när de e såå ljust å fint ute.. detta är den skönaste tiden på dygnet.. när barnen är nöjda och glada efter en fin dag å jag kan få vara för mig själv en stund.. Gustaf e med grabbarna ikväll..de e han varje onsdag.. Det gör mig ingenting..ikväll e de ju GRAYS.. ingenting får störa mig då =).. å så får man gråta en skvätt ifred..tror knappt de gått ett enda avsnitt utan att jag gråtit =)..

Hoppas jag kommer ur denna bubbla jag fastnat i..är livrädd för att vakna upp en dag å märka att jag missat allt fint i livet.. känns ibland som om jag sover mig igenom livet..jag är inte hel på något vis..svaret finns inom mig å bara mig..bara att kämpa vidare och följa sitt hjärta..inte så bara.. Men jag vet ju hur det är att vara lycklig, den underbara känslan.. nåstans gömmer den sig ju..jag kommer hitta den igen!! Jag är ju lycklig men jag känner den inte..skumt men det är så det är just nu..
Vi ska ut i helgen..då blir det lite avbrott i vardagen..det brukar alltid pigga upp och ge ny energi i livet..sååå viktigt att få göra saker ihop bara jag å gustaf eller var för sig.. Då finns det mycket mer att ge till mina fina barn sen!

Nu ska jag äta min goda GI lasagne med fetaost och tomater.. mums!!

1 kommentar:

  1. Roligt att du börjat skriva blogg gumman! =) Ska ni ut o härja i helgen? Skulle vara kul o se dig nånstans ute i vimlet =)
    Lyckan finns där inom dig som du säger, men det är inte bara att finna den.. kämpa på finns för dig! Puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!