Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 28 april 2009

Tillfreds...

Ännu en dag till ända.. känner mig tillfreds med livet just nu..skönt!! När jag har dessa känslor får jag hålla mig fast vid dom!! Är nog värmen och solen och min träning som gör att jag mår bra just nu!! När jag mår bra mår hela familjen bra!! haha snacka om press!! ;) Men så är de väl i en familj, mår en dåligt så påverkar det resten såklart..

På fredag ska jag jobba..röd dag..härligt med lite extra pengar =).. sen jobba på söndag oxå.. tänk snart e de dax å börja jobba PÅ RIKTIGT!!! Kära nån!!

Vi ska fira min svärmor och gustafs bror jonas den 16 maj..vi ska ut till skärgården...har aldrig varit där..ska bli skönt å komma bort lite..ska vi sova över oxå.. hoppas på vackert väder!! Alltid nice att ha något att se framemot.. Är uppbokade nästan varje helg i maj!! Många som fyller å så!

Nu ska jag sova..har tränat hårt med madde ikväll=) då sover man extra gott!!

Puss å kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!