Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 27 april 2009

Sista mammalediga dagarna

Jaha då har jag anmält mina allra sista mammadagar i augusti :(..känns sååå sorgligt!! Dessa j*la pengar!! Vill oxå kunna ta ut bara nån dag i veckan å ändå klara sig!! Men så är det inte för oss.. Gustaf ska vara pappaledig sep okt..så lilleman får vara hemma ett tag till iallfaall.. sen i nov blir de dagis.. min lilla pojke!!!!!
Annéa älskar dagis så jag hoppas att elias oxå kommer göra det.. Allt kommer säkert gå jätte bra..och dagiset här är ju bra oxå..men minst är alltid minst och det svider extra i hjärtat då :(

Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på cityakuten..sååå bra!!

Puss och tack för fina kommentarer mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!