Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 23 april 2009

En ny dag....

Ännu en dag har tagit sin början..natten var inte helt ok..Elias vakande å var tokarg.. vi brukar inte ta upp eller ge välling på natten..men nu var kl 04 så då gav jag välling ..han äter den själv i sängen... helt plötsligt börjar han skrika som en tok igen.. även fast de va välling kvar å allt..han var helt enkelt skit arg.. gustaf gick ner med honom å bytte å så..gav honom alvedon..tror att det är tänderna som gör ont..stackarn.. men sen vakanade han ändå kl 06 igen ,,,pust å stön.. jaja nästa natt kanske blir bättre.. är inge kul när jag inte vet vad som bekymrar honom..magen hans e såå dålig oxå..har varit de länge nu.. är det inte bättre tills på måndag så ringer jag å kollar upp vad som ska göras..
Ska ut och gå idag med madde sen ikväll ska vi träna ihop..ska bli skönt..ska nog handla lite efter det oxå..får passa på när jag ändå är i stan.. vill ha en till bil!! men de e dyrt med bil tyvärr :(..
Nu ska jag ta min dagliga dos av linfröolja och rosenrot.. hoppas på resultat.. ligger självklart i mig,,men lite hjälp på traven tackar jag inte nej till..
Nu va de längesen jag träffade söt evelina! hoppas vi kan ses snart..! Inte alltid lätt att pussla ihop att kunna ses..en gång i veckan vill jag kunna träffas iallafall..vi får hålla tummarna =)..
Soolen ger mig kraft iallfall..livet blir lättare med sol och värme =)

1 kommentar:

  1. Va du e duktig som tränar vännen! Skönt att komma bort lite & bara ta hand om sig själv ibland...Ladda mammabatterierna lite ;0)) Som du säger så e en del nätter skit rent utsagt men som tur e brukar de flesta vara okej! Hoppas lillen blir bätte i magen snart & att ni får mer sömn natten som kommer! Hur gjorde du när han slutade med nattvällingen?? Jag tänkte försöka få dojjan att sluta också men hon dricker i alla fall 1 gång/natt vid cirka 01 eller 04...beror på. Men har du tips så vill jag gärna ha det! Massa Kramar & ha en fin dag i solen nu...Eva

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!