Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 14 maj 2012

Prisa min vackra kropp

Jag övar och övar i att älska min kropp. Jag älskar den för att den bär mig, för den burit mina barn, för att den gör att jag lever.
Men har jag någonsin älskat den för hur den ser ut? Svaret är nej! Jag kommer ihåg destruktiva tankar gällande min kropp från min barndom. Redan då var jag inte snäll mot mig i min självbild.
Förstå hur länge och djupt rotade dessa vridna tankar och känslor då har blivit till nu. Hemskt!

Men nu har jag vaknat och jag kan nu vända detta och lösa upp allt negativt jag nånsin lagt i min kropp. Jag ska älska min kropp för allt vad den är. Jag ska ändra min mentala bild av min kropp till vad den verkligen är - VACKER!

Tack för att jag fått upp ögonen för detta. Jag har omedvetet klankat på mig själv och nu ska jag medvetet prisa min kropp!
Allt går! Jag är vad jag tänker och nu ska jag även bli det jag Känner!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!