Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 17 maj 2012

Förlåt dig själv

Sluta var så hård mot dig själv. Varje sekund är en ny chans, varje stund är en chans att börja om. Varje stund är ett val!

Vilket val gör du?

Jag läste en mening idag: kärlek är att sätta någon högre än dig själv!

För mig är det tvärt om: Kärlek är att värdera mig högt och sätta mig själv främst. För bara då kan jag ge och ta emot äkta kärlek.
Är inte mer komplicerat än så. Ger du dig själv kärlek så får du kärlek från omvärlden. Ser du ner på dig själv så drar du till dig människor som ser dig lika lågt.
Frekvensen av kärlek är den högst vibrerande. Ta dig ann den och se att älska dig själv, är bland det vackraste som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!