Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 7 maj 2012

Ingenting är omöjligt




När jag såg den är videon så blev jag åter igen påmind om att allt är mentalt, allt handlar om vad vi tänker om oss själva och vad vi tar in från omgivningen. Väljer vi att tro på människan bredvid som säger att vi är dumma, fula, eller som här, aldrig ska kunna gå igen. Eller väljer vi att tro på oss själva?! Det är det som är grejen. Att vilja, att tro att tro så hårt att det blir sant. Jag har sagt det förr och jag säger det igen...ABSOLUT INGENTING ÄR OMÖJLIGT!

Du må säga att du vill...men du ska känna det i hela ditt väsen när du säger det JAG VILL, OCH JAG KAN!!!!!

Jag grät när jag tittade på denna, för det ger mig sådant hopp, hopp om att människor kan överkomma vilka hinder de än må stöta på. En människa är fler än ingen , att ha upptäckt sin inre styrka och kapacitet!

TACK!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!