Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 19 november 2014

Underbara ungar





Två månader har gått sedan Stella kom till jorden. Lär känna henne för var dag. Rutinerna börjar väl sätta sig, men än är hon så liten att det ändras hipp som happ. 
Hon sover oftast hela nätterna! Det får jag vara glad över. Blir mycket vaket under dagarna då istället och mycket försök till sömn. Trött är jag, men allt går. Jag smälter varje gång jag ser på henne. Vilket mirakel. Och de fina storasyskonen som hjälper till och verkligen vill vara nära! Fina ungar ❤️ 

Har varit på körövning ikväll. Stella hade skrikit hela tiden. Kära nån. Men det handlar inte om hunger. Hon är ofta ledsen om kvällarna och det kan pappa trösta lika bra. Men det känns ändå jobbigt att hon inte riktigt kan slappna av om kvällarna. Men som sagt, det kan ändras fort :) 

Nu sova så jag är hyfsat mänsklig imorgon ....

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!