Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 1 juli 2012

Fest

Kalaset gick hur bra som helst. Inga tårar, inga slagsmål, bara skratt och sockerrus =)

Efter kalaset var det dax att åka på 35+35 årsfest. Hur kul som helst och jag fick dansa..äntligen. Som jag längtat. Dansade så det slog gnistor =) Tack finaste Sara för att vi fick komma! 

Jag gav Sara en fin gåva, jag gav bort Katarina! Spännande =)





Lite slapp innan vi gick till festen

Galna brudar.

Fina Sara och jag

Strike a pose

Hetare par får man leta efter =)

Som sagt, det slog gnistor =)

Birgitta ville posa med mig =)

Världens finaste Gustaf! Han är riktigt snygg min man!

De två födelsedagsbarnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!