Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 8 juni 2012

Morgonpromenad

Hade en riktigt vacker och givande morgonpromenad idag. Jag valde bort musiken och lyssnade på mig själv istället.
Jag kom fram till att jag ska välja glädjen, välja mig och att det inte finns begränsningar.
Jag behövde påminna mig själv om det. Har försvunnit någonstans i myllret. Men så underbart när jag finner det igen.

Jag ställer frågor till mig själv och lyssnar efter svaret med hjärtat. Då kommer de Sanna svaren! Att koppla bort tankarna kan vara svårt, men inte omöjligt.

Sen är det ju det där med att Våga lyssna. Svaren är ju inte alltid dom jag vill höra. Då är det extra viktigt att våga lyssna och våga ta mig till svaret, utan att låta ego eller tankarna styra bort känslan. Det är den verkliga utmaningen, att vara sann mot mig själv, vara naken och öppen för alla svar och alla känslor.
Jag känner ju för att jag ska lära och fatta beslut utifrån det. Då måste jag ju även våga se sanningen och ta mig ann den och göra den till något bra, meningsfullt och positivt.

Tack!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!